باید بوسید

  • ۲۰:۲۶

موهایت آشیانه‌ایست برای این پرنده باران خورده؛

دستانت مأمنی‌است برای این قلب ترک برداشته؛

چشمانت، آه چشمانت، چشمانت، چشمانت...

که چشمانت بوسه‌گاه من است.

چشمانت آرامگاه من است.

بگذار تا در نگاهت بمیرم و بمیرانم هر آن کس را که جز من، به نگاهی از تو دل می‌بازد.

 

.𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎

فک میکنم  هدرت و پروفایلت  این  ماسکای شکنجه گرای رد رومه 

خیر، کائوناشی یا نو فیس (No face) یک کاراکتر انیمه‌ای قدیمیه.
ملوچک ..

چه متنی،خیلی خوب بود 

این حرف محبت شما رو می‌رسونه.
ملوچک ..

اااا خودتون نوشته بودید؟؟؟؟

:))
آره 
ملوچک ..

ااااپس از لول خیلی خوب به خیلی خفن تغییر پیدا کرد 

قربان محبتتون. هنوز کلی راه دارم برای رسیدن به خوب بودن. بازم تشکر.
𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 .𝔂

آاااخ نو فیس کیوتی✧⁺⸜(●˙▾˙●)⸝⁺✧

فقط ورژن وحشتناکش که عالم و ادم رو میبلعید...شما هم موقع عصبانیت اونجوری میشین؟:")

نه:)) 
نهایتش می‌شه:
مرنجان دلم را که این مرغ وحشی
ز بامی که برخاست، مشکل نشیند.

ارادت.
.𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎

 شبیهه اونام هس وای

Amir chaqamirza

سلام. سلام.سلام

مثل یه سامورایی نوشته شده👌

سلام.
استاد می‌فرماید که: غوداااا :)
علیــ ـرضا

منی که عاشق یسری انیمه هام 🙁

جالبه که این همه توجه به سمت آواتارم رفته:)
ارادت.
علیــ ـرضا

🌱🙏🏿

همچیز تأثیر گذاره 

همین‌طوره.
نویسندگان
شمانویس‌های دوست‌داشتنی